ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی سهم اندک ادبیات معاصر در دانشگاه مسئله ساده انگاشتن امری به غایت پیچیده | دقایقی پای درددل‌های دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض»
سرخط خبرها

کارگردان آپارتچی: انتظار حضور پرشور مردم را داریم 

  • کد خبر: ۲۲۲۸۴۸
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
کارگردان آپارتچی: انتظار حضور پرشور مردم را داریم 
کارگردان فیلم سینمایی آپاراتچی گفت: با وجود بازخوردهای خوب، انتظار حضور پرشور نیز برای دیدن این فیلم داریم و امیدوارم که این فیلم بتواند در شان مخاطب فاخر ایرانی بوده باشد

به گزارش شهرآرانیوز، قربانعلی طاهرفر در حاشیه اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی اظهار کرد: ما بازخوردهای خوبی از همه اقشار جامعه نسبت به فیلم آپاراتچی داشتیم.

رمز و رازی که در فیلم آپاراتچی نهفته است، قهرمان فیلم بوده که از دل مردم برخواسته است. یعنی فیلمی از مردم، برای مردم که این بازخورد مثبت نیز از این موضوع نشات می‌گیرد. 

وی افزود: با وجود این بازخوردهای خوب، ما انتظار حضور پرشور نیز برای دیدن این فیلم داریم و امیدوارم که این فیلم بتواند در شان مخاطب فاخر ایرانی بوده باشد. 

این کارگردان خاطرنشان کرد: قهرمان این فیلم، جلیل رشیدی است و این فیلم از کتاب آپاراتچی اقتباس شده است. نام اصلی شخصیت داستان، جلیل طائفی است که در حال حاضر نیز در قید حیات بوده و یکی از قهرمانان دهه ۶۰ در تبریز به حساب می‌آیند. 

طاهرفر بیان کرد: در دهه ۶۰، ایشان به عنوان یکی بنیان‌گذاران سینما به حساب می‌آیند. علی‌رغم اینکه نقاش ساده ساختمان هستند و سواد ندارند، یک بنیاد سینمایی از ایده تا اکران به حساب می‌آیند. 

وی تصریح کرد: فیلم ما دو رویکرد دارد که اولین آن عشق به سینما و دومین مورد هنر مردمی است و برای رسیدن به این موضوع سختی‌های زیادی را پشت سر می‌گذارد و در همان دهه‌ای که زندگی می‌کند ۱۰ فیلم بلند داستانی می‌سازد که این نوع در زمان خود در ایران و دنیا بی‌نظیر است. 

این کارگردان ادامه داد: قبل از اکران فیلم سال گربه، ما در رتبه سوم قرار داشتیم. 

طاهرفر افزود: من باور دارم بدون عدالت تبلیغات و حضور چهره‌ها در فیلم‌ آپاراتچی وضعیت قابل قبولی داریم و در آینده امید به صعود در جدول فروش را نیز داریم. 

داستان و روایت واقعی

علیرضا استادی نیز در حاشیه اکران مردمی این فیلم بیان کرد:  فیلم آپاراتچی، بسیار برای من جالب است زیرا برگرفته از داستان و روایت واقعی است. این فیلم روایت یکی از فیلم‌سازان دهه اول انقلاب بوده که اقای طاهرفر توانستند به خوبی روایت یکی از فیلم‌سازان دهه ۶۰ را به تصویر بکشند.

وی افزود: من همیشه خاطرات بسیار خوبی را در شهر مشهد دارم. مشهد، بسیار مردم فهیم، با درایت و هنر دوستی دارد. بسیاری از هنرمندان درجه یک کشورم از این دیار هستند که این موضوع بیانگر این است که به هنرهای نمایشی و دراماتیک توجه دارند.

بازیگر سینمای ایران گفت: در مجموعه سینما هویزه، همیشه اتفاقات بسیار خوبی افتاده و فیلم‌های فاخری در سینما هویزه اکران مردمی شده است. امیدوارم توانسته باشم مردم را رو سفید کرده و با تماشای این فیلم لذت ببرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->